Todavía va bien - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu Todavía va bien - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu

Todavía va bien

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

11 Maart 2009 | Costa Rica, San José

Hola muchachos!!!

Ik heb een uitstekend weekend gehad. Heb zaterdag geleerd en ben ik s’avonds naar Josh gegaan. Zijn we nog ff uitgeweest. Zondag hebben we een beetje geluierd en samen gekookt.

Maandag hadden we weer een scholenfiesta. We hadden weer een dineetje met de 3 scholen in Tamarindo. Maar ik ben later gekomen om gewoon wat mee te drinken. Daarna zijn we nog Tamarindo ingegeaan maar was niet zoveel te doen..

Op school gaat het nog allemaal prima. Maandag hadden we weer een test maar die was wel wat moeilijker want het ging over de verleden tijd. Dat is best moeilijk als je het allemaal in een keer krijgt. Donderdag krijgen we een examen. Dat krijgen we iedere maand om te zien of je een level hoger kunt. Maar in het begin maakt dat eigelijk nog niets uit want naar iedere maand ga je een stapje hoger. Ik zit nu in level 1. Level 1 heeft 3 niveau’s. Ik zit nu in niveau 2 en volgende week ga ik dan naar niveau 3. En als het goed is over 1 maand naar level 2.

Ik heb afgelopen week weer een keer gezien hoe ze mijn avondeten maken. Ik liep s’morgens mijn huis uit en ik zag er een dood varken hangen. Mijn gatsvader probeerden zijn hoofd af te snijden met een mes. Dus zijn hoofd lag er al half af. En toen pakte die een bijl waarmee hij in 1 keer het hoofd eraf sneed. En daarna liep die vrolijk met dat varkenshoofd rond.. Nou goed begin van de dag! Hahah.

Ik weet nog niet zeker wat ik van het weekend ga doen. Waarschijnlijk ga ik naar de catamaran op zaterdag. Dat is een trip op een boot. Daar kun je dan snorkelen en ga je naar allerlei stranden etc.

Een fijne week allemaal!

Chao!!!!

  • 11 Maart 2009 - 16:59

    Mam:

    en.... hoe is ut met Josh???

    Ik bin zoë beniejd!!! Isse nog steeds leuk?

    Weej wille eigelik nog ens belle. Wannier kin dit?

    Weej misse dich...
    Diéke kösmoel

    Pap en mam
    xxx

  • 13 Maart 2009 - 22:18

    Femke:

    Haa sies!

    Nou det waar een leuke poging tot belle....

    Enne wie is 't met Josh?

    Bin net beej VVV gewaes, ze hebbe gewonne, maar 't waar saai.

    Kus Fem en Jeroen

  • 15 Maart 2009 - 16:23

    Iris:

    Liefjeee!!!
    Zoe te huren hesse het doar nog good noar dein zin:D al wuurd ht tied dt se weer truuk kumps.
    Nou have fun en auk met JOSH!
    Liefss...xxx

  • 16 Maart 2009 - 19:51

    Jacq En Ome Giel:

    Ola Guapa!
    Leuk je bericht te lezen.
    Verliefd???
    Wat een lekker ding zeg,ik kan het me voorstellen.

    Heel veel groeten uit Mestreegh XXXX

    En geneet!!

  • 22 Maart 2009 - 11:10

    Helene:

    Ha Sofie,
    Dit weekend zijn wij opa en oma geworden. We zijn nu bij Romeo en Geraldine om eens een beetje kennis te maken met het grut.
    Zullen we donderdagavond afspreken om te skypen om 8 uur?
    Ik zit klaar.
    Veel liefs en groetjes aan Josh.
    Hélène en Marc

  • 26 Maart 2009 - 19:05

    Hélène:

    Ha Fieke,

    ik dink des se nog neet teruug bis oet Nigaragua. Kreeg dich neet e pakke um dich te zeen en te praote.

    anders moandaag nog ens probere? Um 8 oor zit ik klaor.

    Groetjes,Hélène

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Stage in St. Lucia, Zuid-Afrika

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 32396

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in St. Lucia

11 December 2012 - 01 Augustus 2013

Latino's, here I come!!!

10 Januari 2009 - 28 Juni 2009

Reis naar het paradijs

27 September 2008 - 22 December 2008

Op naar mijn eerste avontuur!

Landen bezocht: