Nog maar 7 weken... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu Nog maar 7 weken... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 weken...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

08 Mei 2009 | Costa Rica, San José

Hola chicos!!!

De afgelopen 3 weken was zoals gewoonlijk naar school gaan, naar strand gaan en uitgaan.
In Tamarindo loopt het een beejte leeg.. Het regenseizoen komt eraan. Het is nu sinds een week iedere avond aan het regenen en aan het onweren. Ik vind het niet zo erg want dan koelt het teminste een beetje af en kan ik fatsoendelijk slapen. En het kan ook lachen zijn met uitgaan. Vorige zaterdag waren we uitgeweest en hebben we de hele avond in de regen staan dansen.

De school wordt ook een beetje leeg. Morge vertrekken 2 goeien vriendinnen. We hebben gisteren een afscheidsdineetje gehad. De komende 3 weken gaat er iedere week een vriendin weg. Dus mijn laatste maand zal wel een beetje saai zijn.. Ik heb wel weer iets om naar uit te kijken want de hele vriendengroep hier komt in augustus naar Amsterdam, dus dat is wel super leuk!! En natruurlijk kijk ik er ook naar uit om naar huis te gaan. Ik zit al af te tellen. Nog maar 7 weken.

Ik ben aan het denken of ik de laatse 3 weken iets speciaals heb gedaan. Het enigste wat ik kan bedenken is dat we met de vriendinnengroep een oorpiercing hebben genomen. Ofja dat zou de bedoeling zijn maar uiteindelijk heb ik ut met 2 anderen gedaan, derest was te bang...

Voor de komende week heb ik wel plannen want ik ga morge namelijk naar Panama. Dat is het buurland van Costa Rica. Ik ga met 3 vriendinnen met de bus naar Panama City. Het is 21 uur rijden dus dat wordt een lange rit. We komen zondag aan en als het mogelijk is gaan we werken op de boot die het hele Panama kanaal overgaat. Dat duurt 2 dagen en dan kijg je gratis eten en een slaapplaats. En je kunt natuurlijk het hele Panama kanaal zien. Dus hopelijk gaat dat door.

Nou jullie horen van me!

Hasta proximo vez!!!

  • 09 Mei 2009 - 16:28

    Tante Hélène:

    Daag maedje,

    Ik zeen der nao oot dich snel weer te zeen. Nog maar 7 weeke! Leuk zo lang met de bus nao Panama, ondernemende tante bis dich. zondaag gaon we nao Venlo, dan is ut moederdaag. Waal gezellig, zeen we idderein weer. En, Marc geit aok mei. Leuk.

    Zulle we nog ens skype? woensdaag um halluf 9 's aovends?

    Steur dich nog waal ein mailtje.

    Veul leefe groetjes van Hélène en Marc.


  • 09 Mei 2009 - 20:25

    Jacq En Giel:

    beter laat dan helemaal niet.
    Kheb net effe alle leuke verhalen gelezen WAUW !!!! wat een ondernemende tante.
    Hoe gaat het spaanse lullen?Tenminste....e daar was het om te doen he?
    Tijd vliegt ik schaam me diep dat we nu pas eens er aan denken!en ook waarempel tijd voor nemen. Zo gaat dat als je opeens uit beeld bent.
    Je bent in ieder geval niet uit mijn hart.

  • 17 Mei 2009 - 06:14

    Mam:

    e-mailberichtje van Sofie:
    Haaa!!!

    Jao we zien gisteraovend um 22.00 aangekomme Oh ik waas echt doed. we hadden weer 24 aor gereist en s"nachts in ein bus slaope is naet echt mien dink.

    Ut waas waal ein geslaagde letste trip. Ik heb waal al mien geld gespendeerd. Ohhnae kin baeter zeggen geinvesteerd..

    Hooters is ein aetcafe waor de dames in sexy kleier op skeelers rondlaupen. Maar in Amerika is ut baeter want door laupen ze in bikini rond enzoe..
    En ut circus waas echt hiel leuk!! Maar we mochten gen foto"s maken..

    Der waren waal vuul minsen die met kapjes op ut gezicht rondlaupen. Det zuut waal eng oet. En ut circus waas van mexico waordoor der best vuul minsen in ut circus met een kapje zaoten..

    Ik bin blie det we ein nieuwe keuken kriegen! Met eiland volgensmich geit ut moei wearen..

    Nog maar 6 waeken. Ik dink det k hiel blie bin als ik naor hoes toe kin. Vanaovend geit der weer ein vriendin naor hoes..

    Fijn wiekend!!!
    Dieke kus


  • 17 Mei 2009 - 22:22

    Thijs En Leny:

    Hoi Sofie,

    We hebben net en weak vacantie erop zitte noa de Moezel. Prachtige umgeaving, veul lekkere wien en lekker eate. Veur oz ok wer en hiele ervaring, ma daat stiet natuurlijk neet in verhouding met aal daat gene, daat geej mej maakt doa in Costa Rica en Pannama. In ieder geval nog nog veul plezeer gewenst de laatste weake. Deen eindspurt moat veur ow toch gen probleem mier zien, noa zoveul avonturen. Het zal straks waal wer effe wenne zien, as geej thoes koomt, ma daat is gelukkig in d'n werme tied heej. Ok good um te leaze daat geej toch ok waal aan het aftelle ziet. Doa kunne we toch waal oet afleiden, daat geej ow familie en vrienden toch waal mist!

    Weej wense ow nog alle goods toe en as geej straks wer thoes ziet, natuurlijk nog veul mier goods veur de toekomst!

    Groetjesa oet d'n Heagelsum.

    Thijs en Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Stage in St. Lucia, Zuid-Afrika

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 32392

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in St. Lucia

11 December 2012 - 01 Augustus 2013

Latino's, here I come!!!

10 Januari 2009 - 28 Juni 2009

Reis naar het paradijs

27 September 2008 - 22 December 2008

Op naar mijn eerste avontuur!

Landen bezocht: