Niet veel.. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu Niet veel.. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu

Niet veel..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

04 Maart 2009 | Costa Rica, San José

Heee iedereen!!!

Met mij gaat het nog steeds goed! Zit hier nu al bijna 2 maanden. De tijd vliegt!! Begin het thuis nu wel alweer te missen..

Ik heb afgelopen week weer niks speciaals gedaan. Ik heb best veel voor school gedaan. Ik had maandag mijn eerste presentatie in het spaans. Ik heb het over Venlo gehouden. Het ging best goed. Ik had maandag ook een test. Dat hebben we nu voortaan iedere maandag. Mijn test is goed gegaan, ik had 80% goed.

We hebben deze week ook een nieuwe student bij de familie gekregen. Een vrouw van Taiwan. Ik kan haar naam niet uitspreken.. Maar ze blijft maar 2 weken dus dat scheelt weer.

Komende zaterdag komt Josh naar Tamarindo. Eindelijk, daar heb ik lang op gewacht.. Ik ga een klein taartje maken voor hem.

Hopelijk heb ik volgende week een iets leuker verhaal.. Maar daar ga ik wel vanuit. Ik ga vanaf volgende week beginnen met excursies etc.

Fijne week en een dikke kus!

  • 04 Maart 2009 - 14:52

    Saskia:

    Haa bruine!!

    ik heb al twee krabbels gestuurd alleen nog niets terug! vond het stom om zo'n lang verhaal hierop te zetten dus ben ik maar aan de hyves gegaan voor je!

    Stuur maar snel wat terug

    Kusje

  • 04 Maart 2009 - 16:12

    Mam:

    Ha muis,

    Dich hoofs 'thoes' eg neet te misse... Heej geit alles ziene gank; werke, kooke, striéke, baotschappe doon, bietje tennisse, tillevisie kiéke, enzoe veerder! Niks opwindends aan. En... heej is ut 11 graade en weej hebbe gènne zieë. Asse in juni truuk bis kriegse dink ik heimweej naor dao.

    Dink now maar aan diene 'lover' dae strakkes kump. Dae zal dich waal weer euver deeze dip heerhelpe.

    Nou dan, halt dich en dink neet te vueël aan thoes (weej dinke waal aan dich).

    Dieke kösmoel
    xxx
    Mam

  • 04 Maart 2009 - 20:11

    Leon:

    Ha Sofie,

    Realiseer mich neet det d'r neet zo gek ver van dich vandaan (Puerto Viejo) nog un Venloos maedje zit, Tielke.

    Vuul plezeer nog en geneet dr van met dien menke straks.

  • 05 Maart 2009 - 19:02

    Tielke:

    Via via hoor ik dat er nog meer venloos bloed rondloopt in Costa RIca!
    Leuk! Ik woon in Puerto Viejo de talamanca dus als je een keertje hier bent moet je dat maar laten weten!
    Geniet ervan! haije! xTielke

  • 06 Maart 2009 - 15:12

    Thijs En Leny:

    Hoi Sofie,

    Moei um te huure, daat geej in zonne korte tied, toch veul opstekt, ierst in 't Engels en now in 't Spaans. Weej doan ut ow neet noa. As geej ut Spaans hielemoal beheerst, daan kunde doa in Costa Rica misschien waal enne goje voetballer goan scouten veur VVV, want de laatste weaken loaten ze toch waal waat steekjes vallen. Ma ze doon 't toch nog altied beater daan de rest vaan de Limburgse clubs.
    In ow Facebook en op de site hedde wer schonne foto's stoan. Geniet d'r nog vaan, samen met owe vriend en de rest vaan de megjes! Gebroek ow talenten extra good, ge wet ma noeit hoe 't straks vaan pas kan kome!

    Groetjes, Thijs e Leny

  • 06 Maart 2009 - 18:20

    Hélène:

    Sofie, det waas leuk dich effe te zeen en te spraeke. Geneet der van en veul plezeer met Josh!
    Ik stuur dich zo de foto's van oma met de vasteaovend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Stage in St. Lucia, Zuid-Afrika

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 32393

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in St. Lucia

11 December 2012 - 01 Augustus 2013

Latino's, here I come!!!

10 Januari 2009 - 28 Juni 2009

Reis naar het paradijs

27 September 2008 - 22 December 2008

Op naar mijn eerste avontuur!

Landen bezocht: