Liberia! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu Liberia! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu

Liberia!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

25 Februari 2009 | Costa Rica, San José

Heeej guapos!!

De Vastelaovend is weer voorbij. Ik heb er toch wel vaak aan gedacht. Maargoed ik heb afgelopen weekend ook leuke dingen gedaan want ik ben namelijk naar Liberia geweest. Dat is de plaats waar ben aagekomen met het vliegtuig. Het stadje is echt heel klein maar wel heel gezellig! We zijn er zaterdag met 9 meisjes heen geweest. Het ligt 1 uur van Tamarindo af maar we hebben de openbare bus gepakt en dan is het 2,5 uur. We hebben beetje gewinkeld en daarna geluncht. Toen ben ik met 2 andere meisjes een hostel gaan zoeken want wij wilden blijven slapen. Derest is toen naar huis gegaan. Het hostel wat we gevonden hadden zag er goed uit en was lekker goedkoop. We zijn toen gaan uiteten. Iedereen staarden ons echt aan want we waren zowat de enigste toeristen. Maar ik vond het wel echt een leuk stadje en de mensen zijn super aardig. Iedereen zit ook buiten gezellig te eten of muziek te maken. We zijn s’avonds naar stierengevechten geweest. Het was eigelijk hetzelfde als in Santa Cruz waar ik een paar weken geleden ben geweest. Maar ik vond het wel leuk. Daarna zijn we nog naar kraampjes geweest, er was een kermis en een disco. De dag erna hebben we gezellig ontbeten en zijn we terug naar Tamarindo gegaan. Daar hebben we op het strand gelegen.

Maandag hadden we een dineetje met alle taalscholen in Tamarindo. Er zijn er in totaal 3. We hadden live muziek erbij en na het eten hadden we een dj. Dus dat was wel gezellig.
Gistere ben ik naar een vriendinnetje gweest hebben we film gekeken. Er wonen trouwens 11 andere studenten in het plaatsje waar in woon, Santa Rosa. Maar het scheelt dat het plaatje echt heel klein is. Het heeft 2 straten dus als je 2 minuten loopt ben je al aan de andere kant.

Voor de rest heb ik niet zo heel veel meer gedaan. Wat trouwens wel nog grappig is om te vertellen is dat ik vorige week donderdag werd ik s’morgens wakker en ik keek uit het raam, zag ik mijn gastvader met een dood varken rondwandelen. Natuurlijk vroeg ik wat hij van plan was en hij zei dat het mijn avondeten was. Nou het zat nog helemaal onder bloed en alles.. Dus datw as niet echt smakelijk.

Nou dit was het weer voor deze week!
Tot de volgende keer!
Kus!

  • 28 Februari 2009 - 08:02

    Mam:

    Ha Muis,
    De vastelaovend is achter de ròk en heej is ut normale laeve weer begonne.
    VVV haet gistere geliek gespeuld dus det velt waal un bietje taege.

    Leuk son doerpke waor gen toeriste zien. Det is dus ut egte laeve in Costa Rica.

    Geej got waal vueel oet eate he? Is det daor goodkaup?

    Smakde ut verke good?

    Now, hald dich en un dieke kosmoel van mam en pap

    XXX

  • 01 Maart 2009 - 06:51

    Hélène:

    ik dacht dat jij van een slager afstamde......

  • 04 Maart 2009 - 12:18

    Sybilla:

    Hai maedje van os,
    Het is weer lang geleden dat we een berichtje hebben geplaatst. Nog 3 nachtjes slapen en dan eindelijk....... Met de carnaval hebben we je wel gemist. Het waas een gooije vasteloavend. Op noar 2010. Bis se er weer beej.Erge leuke verhalen. Straks gaan we naar de foto's kijken.Ben super benieuwd. Laat het nog weten.
    Ein dikke kosmoel van os allemaol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Stage in St. Lucia, Zuid-Afrika

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 32393

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in St. Lucia

11 December 2012 - 01 Augustus 2013

Latino's, here I come!!!

10 Januari 2009 - 28 Juni 2009

Reis naar het paradijs

27 September 2008 - 22 December 2008

Op naar mijn eerste avontuur!

Landen bezocht: