Nada.. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu Nada.. - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Steegh - WaarBenJij.nu

Nada..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

18 Februari 2009 | Costa Rica, San José

Heeej mensen!!

Bij mij gaat nog alles zijn gangetje. Lekker studeren, af en toe uitgaan, lekker eten en niet te vergeten heerlijk in het zonnetje liggen. Ik heb een goeie week gehad. Mijn Spaans gaat steeds beter!! We proberen nu in de klas het hele lesuur Spaans te praten. Ik heb sinds gistere ook een nieuwe lerares. Het is een goeie lerares dus ben der ook blij mee. Mijn vorige leraar was ook wel goed maar een beetje langzaam met alles.

Afegelopen vrijdag zijn we gaan uiteten met 50 man. De organisator van school was jarig en ze moesten het hele restaurant sluiten omdat we met zoveel man waren. Daarna zijn we met zen alle uitgeweest. Zaterdag heb ik gestudeerd en verder niks speciaals gedaan en zondagheb ik eigelijk ook niks speciaals gedaan. Maandag heb ik samen met 2 vriendinnen een taart gebakken voor een andere vriendin want zij was dinsdags jarig. We zijn maandagavond daarom ook uitgeweest.

Vanavond gaan we weer naar de salsabar. We hebben eerst natuurlijk weer salsales op school. We krijgen vanavond ook tangoles. Voor de rest heb ik nog geen speciale plannen voor deze week.

Als jullie trouwens foto’s willen bekijken, er staan er honderden op mijn facebook. Ik zal het nog een keertje uitleggen hoe dat werkt.

Ga naar www.facebook.com. Rechtsbovenaan staat: emailadres. Typ daar: sofieopavontuur@hotmail.com . Daarnaast staat wachtwoord. Typ daar: avontuur .
Klik dan op inloggen. Je klikt dan rechts bovenaan: Vrienden van Sofie. Klik dan links onderaan bij Vrienden: Sofie.
Je komt dan op mijn site. Links onderaan staan de foto’s. Ik heb nu 12 albums. Je kunt op ieder album klikken en ze zo bekijken. Hopelijk is het zo duidelijk?

Ik wil jullie allemaal een hele hele fijne Vastelaovend wensen. En denk af en toe us aan mij:). Hier vieren ze namelijk geen Carneval..

Tot de volgende keer!!

Kus

  • 18 Februari 2009 - 15:22

    Mam:

    Ha muis,

    Weej gaon dalik met oma oet aete. Ze is vandaag 87 jaor gewaore. Umdet zeej gènne kompjuter haet en dich neet kins belle, zal ik eur ein dieke kösmoel van dich gaeve.

    Fijn det ut good geit met spaans praote.

    Ut weerberich veur de vastelaovend is neet zo good. We haope der maar ut beste van.

    Dieke kösmoel van mam...
    xxx (en braaf zien hè?). We môtte binnekort maar weer ens belle!!!

  • 19 Februari 2009 - 15:28

    Maud:

    haaa muppie!
    ech leuk die foto's en verhaole allemaol!
    ik volg ze elke waek;)..
    Auk nog ens ein leuke jong liere kinne;)!
    ech lieve foto's van och same!

    No mot ik wal vastelaovend gaon viere zonder dich:(.. bin ik neet zoe gewint!

    haopelijk hebse 't daor net zoe leuk als normaal met vastelaovend;)!

    Nog ein huuuuule fijne tied daor en ik mis dich ech super erg!
    haopelijk geit de tied snel veurbee!
    dieke kuuus

  • 21 Februari 2009 - 11:25

    Helene:

    Ha sofie,
    Leuk weer iets te leze, gaon zo noa Facebook nao dien albums kieke. Ik vier aok genne vasteloavend. Hebbe we same pech!
    Kusjes, aok van Marc

  • 21 Februari 2009 - 11:41

    Hélène:

    sofie, det suut der veural erg gezellig oat. Geniet dervan!

  • 21 Februari 2009 - 11:43

    Hélène:

    Derde berich, ik heb Spype geinstalleerd. En noa?

  • 22 Februari 2009 - 12:48

    Oma Velden:

    Ha Sofie, ik heb al je verhalen gelezen en foto's gezien. Je hebt het erg naar je zin zo te zien. Ik hoop dat het goed gaat op school en je veel leert, ook van alle mensen die je ontmoet. Wij vieren vastelaovend met Lucas, hebben veel lol. Let goed op je vriendje. Ziet er leuk uit. Het is wel ver weg. Nog veel plezier en let goed op. Ik volg het verder wel. groetjes en dikke kus van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Stage in St. Lucia, Zuid-Afrika

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 32405

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Juli 2016

Stage in St. Lucia

11 December 2012 - 01 Augustus 2013

Latino's, here I come!!!

10 Januari 2009 - 28 Juni 2009

Reis naar het paradijs

27 September 2008 - 22 December 2008

Op naar mijn eerste avontuur!

Landen bezocht: